قریب به ۱۰۰ هزار خانوار البرزی از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با اضافه شدن دو دهک دیگر در طرح کالابرگ الکترونیکی، یعنی افراد دهک اول تا هفتم، مشمول مشوق ۱۲۰ هزار تومانی این طرح شدند که از ابتدای اجرای طرح تاکنون نزدیک به یکصد هزار خانوار البرزی از فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت اعتباری خرید کردند.

عبدالله دارایی افزود: همانطور که گفته شد تاکنون تعداد ۲۱۲ هزار تراکنش از ۵۷۰۰ فروشگاه فعال در قالب خریدهای مردمی صورت گرفته و مجموعاً دو هزار و ۳۵ میلیارد ریال در این طرح مردم خرید کرده اند و میتوان گفت مردم البرز تاکنون به میزان ۷۷۲ میلیارد ریال نیز اعتبار خرید استفاده کرده اند.

دارایی در ادامه افزود: دولت با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای مشمول و فراهم آوری زیرساخت‌های لازم جهت خرید از طریق کارت بانکی و نرم‌افزار شما ، با تشویق مردم جهت خرید کالای ضروری خانوار مانند گوشت منجمد گوساله، برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم چرب بطری، پنیر uf، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع ، ماکارونی و قند و شکر از هر نشان تجاری به خریداران ۲۰ درصد یارانه بیشتر تعلق داده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: از خانوارهای محترم مشمول دریافت یارانه درخواست می‌کنم با مراجعه به پنج هزار و پانصد فروشگاه‌ مجری طرح نسبت به استفاده از یارانه تشویقی طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام کنند. برای اطلاع از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های متصل به طرح در نزدیک‌ترین محل سکونت خود می توانند از طریق سامانه شما مطلع و از طریق شماره‌گیری #1463*500* از میزان اعتبار خرید خود آگاهی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا