• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
طی بازدیدی صورت گرفت:

بازدید فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تعدادی واحد تولیدی و صنعتی

  • کد خبر : 12683
  • 05 تیر 1402 - 9:16
بازدید فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تعدادی واحد تولیدی و صنعتی
دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ روز یکشنبه ۴ تیرماه با همراهی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رؤسای ادارات محیط زیست، صمت، گاز، مخابرات، جهادکشاورزی، برق و شهردار کوهسار، مشکلات ۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان را بررسی کردند.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه، ابتدا با حضور در محور چینه، ضمن بازدید از شرکت تولیدی یونولیت، مشکلات این شرکت را بررسی کردند.
مقصد بعدی دکتر البرزی و همراهان، بازدید و بررسی مشکلات دامداری برادر در محور کوی یاران بود و پس از این بازدید، در شرکت ایران کاوه سایپا حضور یافتند و در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، مشکلات این شرکت را نیز بررسی کردند.
مشکلات و درخواست گازرسانی، زیرسازی و آسفالت، تأمین سوخت، برق و تلفن، درخواست تسهیلات و خدمات شهری از اهم مواردی بود که در این بازدیدها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و فرماندار محترم دستورات لازم را جهت پیگیری صادر کرد.
دکتر البرزی در حاشیه این بازدیدها، از روند عملیات اجرایی محور کردان بازدید کرد و ضمن بررسی برخی مشکلات و با تأکید بر تعامل دستگاههای خدمات رسان در پیشرفت این پروژه، دستورات لازم را برای ادامه و تسریع در امور صادر نمود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12683