• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی بادو جانباز و آزاده دفاع مقدس

  • کد خبر : 9896
  • 07 اسفند 1401 - 18:19
دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی بادو جانباز و آزاده دفاع مقدس
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت اعیاد سعید شعبانیه و ولادت سرور و سالار شهیدان کربلا اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با حضور در منزل دو جانباز و آزاده دفاع مقدس دیدار و تلاش‌های آنان در دفاع از مرز و بوم میهن عزیز اسلامی را پاس داشت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی مرضیه فهمیده معاون اجتماعی و رفاه این اداره کل با حضور در منزل دو تن از رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی، ضمن گرامیداشت اعیاد سعید شعبانیه از مجاهدت ها و تلاشهای این دو جانباز سرافراز انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

عبدالله دارایی در این دیدار ضمن تأکید بر تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت مقام شهدا جانبازان و ایثارگران کمتر از شهادت نیست و بر خود وظیفه دانستم در سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان کربلا و همچنین روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز به محضر شما رزمندگان غیور دفاع مقدس برسم و تلاش های شما را ارج نهم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: کشور عزیزمان ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و تلاش های رزمندگانی است که با ایثار خود نهال تنومند انقلاب را حفظ و صیانت کرده اند و این اطمینان را می دهم که راه و مسیر شهدا به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

در این دیدار با پیگیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز فرزند یکی از این جانبازان با مدرک تحصیلی مهندسی شیمی در یک شرکت دارویی مشغول به کار شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9896

برچسب ها