• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
از سوی مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز انجام شد:

اهدای ۴۰ کارت هدیه کمک معیشتی به مددجویان کمیته امداد در آستانه شب یلدا

  • کد خبر : 8367
  • 05 دی 1401 - 8:30
اهدای ۴۰ کارت هدیه کمک معیشتی به مددجویان کمیته امداد در آستانه شب یلدا
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری این تشکل بخش خصوصی به منظور کمک به خانواده‌های کم برخوردار گفت: از سوی این مرکز در آستانه شب یلدا بالغ بر ۴۰ عدد کارت هدیه کمک معیشتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اهداء شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در خصوص اقدامات مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز در کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت در آستانه شب یلدا گفت: بدین منظور در قالب کمک‌های معیشتی بالغ بر ۴۰ عدد کارت هدیه به مددجویان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهداء شد.

وی با تاکید بر اهمیت پیشبرد فعالیت‌های خیرخواهانه توسط فعالان بخش خصوصی گفت: از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز در ۹ ماه اخیر تهیه و توزیع لوازم‌التحریر میان محصلان کم برخوردار بوده است که در قالب طرح حمایت تحصیلی و دانش آموزی در اختیار آنها قرار گرفت.

به گفته رضایی تمرکز بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات حمایتی خیرین بخش خصوصی استان البرز بوده است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام شد.

وی ادامه داد: هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کشور به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت هزینه‌های تحصیل از حضور در مدارس و دانشگاه‌ها باز می‌مانند، در صورتی که با حمایت‌های آموزشی لازم در پرداخت هزینه‌ها از سوی حامیان و خیرین می‌توانند در مقاطع تحصیلی مختلف فارغ‌التحصیل شده و افراد موفقی در جامعه شوند.

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در حمایت از برنامه‌های سوگواری شهادت امام حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر گفت: از سوی این مرکز در سال جاری به منظور خدمت به زائرین در پیاده‌روی اربعین کمک‌های مالی لازم صورت گرفت.

وی افزود: بدین منظور برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به زائرین، ساماندهی و مدیریت و رفع نیازهای موجود انجام شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8367