• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیرکل بهزیستی استان البرز :

پیگیری فضای فیزیکی و زمین جهت احداث اداره بهزیستی از فرمانداری چهارباغ

  • کد خبر : 4455
  • 31 خرداد 1401 - 8:20
پیگیری فضای فیزیکی و زمین جهت احداث اداره بهزیستی از فرمانداری چهارباغ
مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به ضرورت پرهیز از جزیره ای عمل کردن حوزه ها اظهار داشت : ارائه راهکار در راستای احصا و رفع چالشهای موجود در بهزیستی شهرستان جدید التاسیس چهارباغ به منظور ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف در دستور کار قرار گیرد.

مهشید نصیری_ وجیهه محمدی فلاح گفت: با قید فوریت معاونین تخصصی، کارشناس مسئولان دفاتر خود را در شهرستان چهارباغ مستقر نموده و تمامی مشکلات و چالش های موجود این شهرستان را احصا نمایند و با توجه به ظرفیت های موجود در جهت مرتفع کردن آن تلاش کنند.

مدیرکل بهزیستی با توجه به نامناسب بودن فضای فیزیکی فعلی اداره این شهرستان افزود: لازم است پیگیری فضای فیزیکی و زمین جهت احداث اداره بهزیستی از فرمانداری این شهرستان صورت پذیرد تا بلافاصله پس از آن در خصوص تامین اعتبار ساخت و ساز و تجهیز اقدام گردد و همچنین مکاتبه ای در خصوص چارت تشکیلاتی شهرستان چهارباغ با بهزیستی کشور صورت گیرد.

محمدی فلاح در ادامه اظهار داشت: در خصوص موضوع بلاتکلیفی قبوض مددجویان مطلوب است با همکاری بین بخشی شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و اداره فناوری اطلاعات، ظرف مدت یک هفته حل و فصل و در شورای معاونین آتی گزارش داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: لازم است حوزه های تخصصی سازوکار تفکیک تخصیص اعتبار شهرستان ها را فراهم کنند.

محمدی فلاح در ادامه افزود: کارشناس مسئول مدیریت بحران به همراه مسئول دفتر فنی و مهندسی از شهرستان چهارباغ بازدید نموده و تمام مشکلات این ساختمان به لحاظ امنیتی احصا شود و همچنین برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی در شهرستان چهارباغ در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4455