• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد:

بررسی و حل مشکلات یکی از بزرگترین شرکت های تولید روغن کشور توسط مسئولان قضایی اشتهارد

  • کد خبر : 12094
  • 13 خرداد 1402 - 11:17
بررسی و حل مشکلات یکی از بزرگترین شرکت های تولید روغن کشور توسط مسئولان قضایی اشتهارد
در بازدید رئیس حوزه قضایی و دادستان اشتهارد از یکی از برزگترین تولید کننده روغن خوراکی در کشور، مشکلات این واحد تولیدی بررسی و برای رفع آن اقدام شد.

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد با حضور در شرکت «صنایع غذایی کوروش» که بزرگترین تولید کننده روغن خوراکی در کشور است مشکلات آن را بررسی کردند.
حامد مومنی نژاد رئیس دادگستری اشتهارد در تشریح جزئیات این بازدید گفت: این واحد صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن خوراکی کشور در حال حاضر روزانه 800 تن روغن با برندهای «اویلا» و «فامیلا» تولید می کند و برای 450 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.
وی با تشریح علل این بازدید مسئولان قضایی شهرستان اضافه کرد: این مجموعه مشکلاتی در زمینه تامین برق برای افزایش تولید و متعاقب آن افزایش نیروی کار داشت و همچنین دغدغه هایی در زمینه بالا بودن هزینه مسکن و تامین نیروی کافی طرح کردند که در نشست با مدیران این شرکت مورد طرح و بررسی قرار گرفتند که مشکل برق شرکت در آستانه حل شدن قرار دارد.
رئیس دادگستری اشتهارد با تقدیر از ایجاد تصفیه خانه مدرن در این مجموعه بیان کرد: تصفیه خانه شرکت، بازگردانی آب به سیستم را به بهترین نحو انجام می‌دهد که در مذاکرات انجام شده توافق به عمل آمد متخصص این تصفیه خانه در تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد نیز برای رفع مشکلات کمک کند.
وی با اشاره به اینکه اشتهارد میزبان یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی خاورمیانه است با تاکید بر تعهد مسئولان دادگستری شهرستان در زمینه حمایت از واحدهای مستقر متذکر شد: مشکلات متعدد واحدهای تولیدی بارها توسط مدیران قضایی استان مورد پیگیری قرار گرفته است که حل مشکل تامین آب و برق این شهرک با دستور رئیس کل دادگستری استان از جمله این اقدامات ویژه بوده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12094