• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
در اغتشاشات اخیر:

برخی مسئولین در آزمون ولایتمداری مردود شدند

  • کد خبر : 10977
  • 31 فروردین 1402 - 21:40
برخی مسئولین در آزمون ولایتمداری مردود شدند
فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیاری از اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته رقم خورد، عبرتی برای همه ما بود اما برخی از مسئولین در آزمون ولایتمداری مردود شدند زیرا دفاع از ولایت، مرد میدان می خواهد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیاری از اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته رقم خورد، عبرتی برای همه ما بود اما برخی از مسئولین در آزمون ولایتمداری مردود شدند زیرا دفاع از ولایت، مرد میدان می خواهد.

 سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گردهمایی فرماندهان بسیج چهارباغ، ائمه جماعات و مسئولین این شهرستان گفت: در برهه ای قرار گرفته ایم که در تاریخ ثبت و ماندگار و همه جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته است.

وی دلیل افزایش عناد، کینه ورزی و دشمنی دشمنان غدار این نظام، علیه انقلاب را دریافت ضربات سخت و سنگین از مردم ولایتمدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود بسیجیان و دریادل، تاکنون ضربات و سیلی های محکم و متعددی به گوش استکبار زده است.

فرمانده سپاه استان البرز اذعان کرد: گذر زمان نشان داده است که هر کجا بخواهد علیه این نظام، انقلاب و مردم ایران، دشمنی صورت گیرد، این کینه و عداوت به خود آن ها باز می گردد. طی چند ماه گذشته نیز همه جبهه کفر و استکبار به میدان آمدند تا این نظام را به چالش بکشند اما مکر و حیله آن ها به خودشان بازگشت.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که کشورهای اروپایی، فرانسه و رژیم صهیونیستی در منجلاب اغتشاشات خود دچار سردرگمی شده اند، عنوان کرد: امروز در سراسر جبهه اسلام و همه کشورهای آزادیخواه دنیا، ایران عزیز و بسیج مقتدر آن به الگویی مستحکم برای همه آنها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، از جغرافیای سرزمین‌ها و مرزها به قلمرو ذهن ها و اقلیم قلب ها رسیده است، اظهار کرد: زمانی که دشمن در جنگ سخت توان مقابله و رویارویی با جوانان و ولاورمردان این مرز و بوم را ندارد، به جنگ نرم روی آورده و یک جنگ ترکیبی را علیه فکر و اندیشه جوانان ما آغاز کرده است و در بستر فضای مجازی واقعیت ها را به صورت وارونه نشان می دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به روی کار آمدن دولت انقلابی، مطرح کرد: مسئولین انقلابی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا گره ای از مشکلات این مردم باز کنند اما دشمن به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و عدم اطمینان در بین مردم است.

سردار حیدرنیا گفت: وقتی رهبر انقلاب از جهاد امیدآفرینی سخن می گویند و بر آن تاکید دارند، کسی نباید نسبت به آینده این نظام و انقلاب ناامید باشد. دشمن به صورت ویژه به دشمنی خود ادامه می دهد اما همه ما مسئولین و کارگزاران حکومتی وظیفه داریم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی تصریح کرد: این فتنه و جنگ ترکیبی که دشمن علیه ملت ایران آغاز کرده است، در طول تاریخ، بی سابقه بوده است و اگر این کینه توزی ها و دشمنی ها در حق هر کشوری صورت می گرفت، آن را سرنگون می کرد اما این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب، روز به روز مستحکم تر پابرجاست.

تفکر «ما می توانیم» و «بن بست شکنی» در سپاه و بسیج حاکم است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: بسیاری از اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته رقم خورد، عبرتی برای همه ما بود، در واقع برخی از مسئولین در آزمون ولایتمداری مردود شدند زیرا دفاع از ولایت، مرد میدان می خواهد و با نواختن شیپور جنگ، مرد از نامرد شناخته می شود.

سردار حیدرنیا اذعان کرد: با آغاز جنگ، مردان واقعی مانند شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت و اقتدار، وارد میدان نبرد می شوند و سینه خود را سپر و در مسیر دفاع از ولایت، جان خود را فدای انقلاب می کنند. بسیجیان نیز ثابت کرده اند که پای این نظام و انقلاب هستند و از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ یک از ما منکر مشکلات اقتصادی نیستیم و می دانیم که این قبیل مشکلات، زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست اما دلیل قرارگیری ما در این شرایط، دوری مسئولین و کارگزاران حکومتی از تفکر بسیجی است که با همت مسئولان و دولت انقلابی، ریل گذاری های خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر افزایش بیش از پیش تلاش دولت و مسئولان در مسیر گره گشایی از زندگی این مردم، یادآور شد: در سپاه و بسیج تفکر «ما می توانیم» و «بن بست شکنی» حاکم است؛ سپاه پاسداران در هیچ میدانی وارد نمی شود مگر آن که با پشتوانه مردم و بسیج، پیروز میدان و از کارزار خارج شود.

سردار حیدرنیا در پایان بیان کرد: امروز دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی از سر استیصال، فرماندهان سپاه را تخریب و برخی از آنان را تحریم می کنند اما نمی دانند که این اعمال و تصمیمات آن ها سند افتخار ما هستند و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم خادمان خوبی برای مردم صبور و ولایتمدار این مرز و بوم باشیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10977