سومین رویداد ستر ۷ لغایت ۹ اسفندماه در کرج برگزار خواهد شد

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، سپیده غفاری با اعلام این خبر افزود: جریان سازی مردمی برای توسعه و ترویج زیست بوم عفیفانه در سطح شهر از سیاست های اجرایی رویداد ستر بشمار می رود که به فضل الهی و با همراهی دبیرخانه عفاف و حجاب استان این رویداد را با همکاری گروه اجرایی آذردخت از هفتم لغایت نهم اسفندماه در شهر کرج برگزار خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری شهرستان کرج با اشاره به پیش بینی حضور ۱۰ برند مرتبط با تولیدات پوشش ایرانی اسلامی و  ۲۰ کارآفرین فعال در زمینه صنایع دستی، تولیدات چرم و.. افزود: این بار فرایند اجرایی رویداد ستر که سومین تجربه طی یکسال اخیر بشمار می رود به کارآفرینان فعال در این حوزه سپرده شده است و قرارگاه عفاف و حجاب کرج با هدایت فرماندار محترم در حوزه سیاستگذاری و نظارت راهبردی، فرایند و نحوه اجرای کار را تبیین و تشریح نموده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک کرج برای برگزاری این رویداد افزود: آیین افتتاحیه رویداد ستر به همت گروه اجرایی آذر دخت، عصر روز یکشنبه هفتم اسفندماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زین العابدین (ع) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا