تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان نمونه استان البرز

به گزارش کوه سرفرازبه نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز،همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشن ویژه ای با حضور مدیران ، کارکنان و اعضای هیات مدیره کانونهای کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی تامین اجتماعی استان البرز در تالار همایشهای شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار گردید .
در آغاز این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز با تبریک ایام الله دهه فجر گفت : انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت ، رشادت و خونهای گرانبهایی است که در راه اعتلای اسلام و آزادی میهن اسلامی فدا شده است و این امنیت و آرامش ارمغان نگاه و عملکرد شهیدان ، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است .

داود سعدزاده همچنین ایجاد فضای کارآمدی در تامین اجتماعی را برآمده از تفاهم میان سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی برشمرده و تصریح کرد با تمام توان باید پاسخگوی مطالبات به حق بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران باشیم .

سعدزاده همچنین ایجاد رضایتمندی مخاطبان سازمان در حوزه واحدهای بیمه ای و درمانی را از مواردی دانست که همواره بر آن تاکید شده است.

در ادامه دکتر طاهرخانی مدیر محترم درمان تامین اجتماعی استان البرز ضمن تبریک دهه مبارک فجر به کارکنان تامین اجتماعی آمادگی خود را برای هرچه بهتر انجام دادن خدمات درمانی به مردم شریف استان البرز اعلام کرد.

طاهرخانی افزود در صدد هستیم با به روز کردن امکانات مراکز درمانی استان البرز هر چه بهتر به مردم شریف استان خدمت رسانی نماییم.

در ادامه از شش کارآفرین نمونه استان البرز با اهداء تندیس لوح سپاس وهدیه تجلیل بعمل آمد.

کارآفرینان برتر استان در سال ۱۴۰۱ عبارتند از :

۱.آقای علیرضا منسوب شانجانی کارفرمای شرکت فرمند
۲.آقای محسن یزدی کارفرمای مطبخ سرآشپز
۳.علیرضا محیط کارفرمای شرکت صنعتی چیدمان جلیس
۴. آقای جعفر مفاخری کارفرمای دامداری یوش
۵. آقای محمد حسین مسافر کارفرمای شرکت شاهین صنعت آسیا
۶. آقای افشین مومنی کارفرمای تعمیرگاه مومنی

همچنین در این مراسم اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده توسط هنرمندان کشوری با استقبال حاضرین همراه شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا