• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل بهزیستی البرز در آیین افتتاحیه مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان سالمند تاکید کرد:

بهزیستی مولود انقلابی است که پایه و مبنای حرکتش، مردمی بودن آن است

  • کد خبر : 9400
  • 19 بهمن 1401 - 10:11
بهزیستی مولود انقلابی است که پایه و مبنای حرکتش، مردمی بودن آن است
امروز در ادامه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و با حضور دکتر قادری رییس سازمان بهزیستی کشور ،دکتر عبداللهی استاندار البرز ،وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز و جمعی از مسئولین کشوری و استانی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان سالمند برای اولین بار در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز امروز در آئین افتتاح سرای سالمندان واقع در محمدشهر کرج گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در مرکزی حضور یابیم که برای نخستین بار در کشور ، خدمات تخصصی در مجموعه بهزیستی به سالمندان دارای بیماری های اعصاب و روان ارائه می دهد.

وی از خدمت رسانی به 53 هزار خانواده در حوزه توانبخشی در استان البرز خبر داد و عنوان کرد: 57 مرکز به صورت شبانه روزی در این استان مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف هستند. در این مراکز نیز حدود چهار هزار نفر به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به تقارن این افتتاح و ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: بهزیستی مولود انقلابی است که پایه و مبنای حرکتش، مردمی بودن آن است. این سازمان با تکیه بر وجود مردم و مسئولیت های اجتماعی نمونه بارز مردمی سازی است و امروز شاهدیم که بخش خصوصی نیز پای کار آمده و پذیرای سالمندان دارای بیماری اعصاب و روان است که این امر جای قدردانی دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9400