بررسی دغدغه های شهر گلسار در حوزه امنیتی


به گزارش کوه سرفراز به نقل ازروابط عمومی شهرداری گلسار،در این دیدار مهندس کیاروستا ضمن تبریک نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) ، پس ازارائه عملکرد واقدامات انجام گرفته در این مدت ، ابراز امیدواری کرد،در حوزه های مختلف با همکاری دستگاه قضا و مجموعه دادستانی شهرستان ساوجبلاغ اقدامات مؤثری در شهر گلسارصورت پذیرد .

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر نیز به بیان مطالبی در خصوص دغدغه های شهر گلسار در حوزه امنیتی بویژه استقرار کلانتری در شهر و ساماندهی اتباع پرداختند.
درادامه عبدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: همه ما باید اعتقاد داشته باشیم که خداوند متعال ناظر بر رفتار و اعمال و کردار ما است و لازمه موفقیت در هر مقام و جایگاهی داشتن آگاهی ، نیت خیر ، ارائه راهکار و اولویت بندی در آن کار است و در اجرای برنامه های شهری ابتدا خدا سپس مردم و قانون را مد نظر داشته باشید تا رضایت مندی شهروندان ابراز گردد.
وی ضمن تاکیدبر ضرورت تقویت حوزه انتظامی درگلسار،افزود:از مهمترین جرائم موجود در شهرستان تغییر کاربری غیر مجاز می باشد که امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با متخلفین در شهر برخورد کندو نیزدر بحث اتباع بیگانه،مستلزم است اتباع غیر مجاز بیگانه نظام مند و ساماندهی گردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ درپایان با اشاره به ساختار انجمن حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد،یاداورشد:با توجه به فقدان سرپرست خانوار در خانواده های زندانیان، این انجمن حمایت های لازم را از این خانواده ها انجام می دهد و لازم است مسئولین ذیربط در هر شهر با توجه به راهکارهای مناسب در راستای مقابله با معضلات اجتماعی از این انجمن حمایت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا