• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
شهرستان چهارباغ:

دیدار خانواده معظم شهدا، معتمدین، جوانان،فرماندار و مسئولين با نماینده ولی فقیه در شهرستان چهارباغ

  • کد خبر : 9349
  • 16 بهمن 1401 - 18:40
دیدار خانواده معظم شهدا، معتمدین، جوانان،فرماندار و مسئولين با نماینده ولی فقیه در شهرستان چهارباغ
خانواده معظم شهدا، معتمدین، جوانان، مهندس جعفری فرماندار و مسئولين چهارباغ با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه محترم و پدر معنوی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، همزمان با ایام الله دهه فجر مهندس جعفری فرماندار شهرستان با همراهی خانواده معظم شهدا، ریش سفیدان، معتمدین و جوانان و نیز شاکر معاون فرماندار، بخشداران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان، روسای ادارات و دهیاران و سایر مسئولين با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم چهارباغ دیدار و میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و روز پدر را به ایشان تبریک گفتند.

در این دیدار، در ابتدا مهندس جعفری فرماندار شهرستان با تبریک میلاد امام علی علیه‌السلام و روز پدر گفت: این روز خجسته را به همه مردم عزیز شهرستان و خاصه امام جمعه محترم و پدر معنوی چهارباغ تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد بهترین اتفاقات برای این مردم و شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: حمایت و پیگیری های امام جمعه محترم در مستقل شدن چهارباغ و ارتقای آن به شهرستان بسیار مهم بوده و وجود ایشان منشا خیر و برکت است و باید از رهنمودهای ایشان در توسعه و شکوفایی چهارباغ استقبال نمود.

فرماندار چهارباغ تصریح کرد: استقرار ادارات و پیگیری چارت سازمانی ادارات از اولویت های ما بوده و مردم بدانند که در همین مدت کوتاه در شهرستان شاهد افزایش ۴۰ درصدی اعتبارت شهرستان و نیز تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به استان ، تخصیص ۱۲ میلیارد اعتبارات توسعه روستایی و … رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری در خصوص توسعه شهرستان در حوزه های عمرانی، ورزشی، درمانی و فرهنگی و … ضرورت داشته و همه این موارد در سایه وفاق و همدلی محقق می شود و بحمدالله با وجود امام جمعه محترم این اتحاد در بین همه دستگاه ها و نیز بین مردم و مسئولین برقرار است.

مهندس جعفری تاکید کرد: اقدامات مناسب شهرداری و دهیاری ها مورد تقدیر است و لزوم هماهنگی ایشان با شورای های شهر و روستا نیز مورد توجه قرار گیرد. برنامه ریزی لازم برای سال آینده توسط روسای ادارات لحاظ و در قالب سند چشم انداز توسعه شهرستان تهیه شود تا طبق آن پیش بریم تا خدمت به مردم با برنامه محوری و مدیریت علمی به شکوفایی برسیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم چهارباغ در سخنانی گفت: اخلاق و تواصع فرماندار و همجنین تلاش شبانه روزی ایشان و همجنین جدیت در کار به فکر خدمت رسانی است و همه روسای ادارات با همدلی پیگیری امور مردم هستتد که واقعا ارزشمند است و باید این اتحاد و وفاق را حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان افزود: استفاده از اعتبارات استانی و ملی برای افزایش سرانه های خدماتی و افزایش سطح شاخص های توسعه یافتگی و جبران عقب ماندگی های شهرستان با درایت مهندس جعفری فرماندار محترم و تلاش و همدلی مسئولین محقق می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9349