• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر :

قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز افتتاح می شود

  • کد خبر : 9335
  • 16 بهمن 1401 - 15:46
قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز افتتاح می شود
همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، ساختمان‌های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل از افتتاح ساختمان‌های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه استان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این دو پروژه دوشنبه، 17 بهمن‌ماه همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه این دو پروژه به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تولی‌گری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: قرارگاه پلیس راه استان البرز با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در زمینی به مساحت پنج هزار متر و زیربنای دو هزار متر ساخته شده است.
این مسئول بیان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز در زمینی به مساحت 1700 متر ساخته شده است و 592 مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن هفت میلیارد تومان هزینه شده است.
لازم به ذکر است این مراسم ساعت 9:30 صبح فردا با حضور مسئولان استانی در پاسگاه جدید پلیس راه البرز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9335