شهروندان از فرصت پرداخت عوارض با تعرفه سال جاری استفاده نمایند

شهردار هشتگرد گفت : طبق قانون ، تعرفه عوارض شهرداری ها همه ساله به روز آوری شده و برای سال آینده تعرفه ای متفاوت با سال جاری اعمال خواهد شد که مطمئناً در بخش‌هایی از آن ضرایب افزایشی لحاظ خواهد گردید و پیشنهاد تعرفه بر اساس تورم ، افزایش قیمت خدمات و… خواهد بود .

وی افزود : شهرداری هشتگرد برای ایام مبارک دهه فجر و پایان سال برای تامین اعتبار مورد نیاز و سوی دیگر ارائه خدمات به شهروندان تخفیفهای عوارض معمول نموده است که شهروندان محترم می توانند با مراجعه به حوزه درآمدی شهرداری از این تخفیفات بهره مند گردند .

رئیسی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را مستلزم حمایت و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان و تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری و همچنین مشارکت شهروندان دانست که انتظار می رود این تعاملات منتج به عمران و آبادانی شهر گردد .

شهردار هشتگرد در ادامه به تدوین بودجه ای کارآمد و عملیاتی برای سال آینده اشاره کرد که علاوه بر اجرای پروژه های مهم و زیرساختی در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و خدماتی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است .

در ملاقات مردمی این هفته حدود 40 نفر از شهروندان با شهردار هشتگرد دیدار و به بیان مشکلات خود پرداختند ، دستور اکید شهردار با توجه به ایام پایانی سال در خصوص تسریع در رسیدگی به مشکلات و نواقص از جمله موارد مشهود بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا