راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در دستورکار


به گزارش کوه سرفرازوبه نقل ازروابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ،دکتر البرزی باتاکیدبر پرداختن به زیرساخت های فرهنگی شهر جدید مهستان،افزود:در دولت های گذشته به قدری کم کاری شده است که ما امروز میراث دار مشکلات مدیران قبلی در شهر جدید مهستان هستیم و بایستی با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها، این مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع نماییم.
وی تصریح کرد: تعیین تکلیف پروژه مترو و پروژه ساختمانهای نیمه کارهٔ ریحانه از مهمترین مشکلات مربوط به حوزه ملی در شهر جدید مهستان است که از استاندار محترم البرز پیگیری و مطالبه نموده ام.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بامعضل دانستن حمل و نقل درون شهری، خواستار کاهش مشکلات مردم در این حوزه شد.
دکتر البرزی در خصوص مسائل فرهنگی افزود: به خاطر پراکندگی و گستردگی جغرافیای شهر، مسائل فرهنگی به صورت یکنواخت در مناطق مختلف شهر رشد نکرده و نیاز به مهندسی فرهنگی دارد که بایستی با استفاده از نظرات مشاوره ای افراد صاحب‌نظر، امورات فرهنگی به صورت میدانی پیاده سازی شود.
وصل کردن انشعابات آب، برق و گاز ،راه اندازی آسانسور های مجتمع های مسکونی، بررسی دریچه منهول های فاضلاب، و راه اندازی دومین درمانگاه شبانه روزی دولتی در شهر جدیدمهستان، از دیگر موارد مهمی بود که فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه بر آن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا