جشنواره فرهنگی هنری هشتگرد به زودی آغاز خواهد شد

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه با اشاره به نقش هنرمندان در شاداب سازی محیط زندگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از کلیه هنرمندان دعوت نمود نظرات و ایده های خود را برای بهبود خدمات به مدیریت شهری ارائه نماید.

وی گفت : توجه به همه اقشار جامعه از جمله هنرمندان ، ورزشکاران ، دانشجویان ، طلاب ، بسیجیان ، کسبه و غیره از جمله رویکردهای شورای ششم هشتگرد است و اعضای شورا همه توان خود را برای بهره گیری از نظرات اندیشمندان برای ساخت شهری آباد و محیطی پر نشاط برای شهروندان به کار گرفته اند .

مهندس کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد با تقدیر از مشارکت هنرمندان در برگزاری رویدادهای فرهنگی این شهر از جمله بزرگداشت روز فرهنگی هشتگرد ، از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در این شهر خبر داد .

وی گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر با جلب مشارکت شهروندان در زمینه ارتقا فرهنگ شهروندی تلاش می نماید و در همین راستا تصمیم دارد تا جشنواره فرهنگی هنری را در آینده نزدیک آغاز نماید .

وی ضمن دعوت از اساتید ، دانشجویان ، هنرمندان و ورزشکاران و تمامی اقشار جامعه برای مشارکت در این رویداد بزرگ از آغاز آن در دهه مبارک فجر خبر داد .

کاشف به بخش های پیشنهاد شده برای این جشنواره اشاره کرد که شامل بخش تئاتر ، بخش ادبی ، موسیقی ، نقاشی ، فیلم کوتاه ، هنرهای تجسمی ، صنایع دستی و…. بوده است .

حاج رضا واحدی عضو کمیسیون فرهنگی شورا نیز از اهتمام جدی مدیریت شهری برای توجه به هنرمندان و اهل فرهنگ سخن گفت .

وی افزود : شهر هشتگرد و شهرستان ساوجبلاغ دارای پیشینه غنی فرهنگی است و مدیریت شهری تصمیم دارد تا از این پتانسیل در زمینه ارتقاء فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده نماید .

در ادامه جلسه حاضرین که از هنرمندان برجسته شهر هشتگرد بودند به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر گردید تا در خصوص نام جشنواره ، گستره برگزاری و جزئیات آن بررسی و در جلسات بعدی تدوین گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا