تلاش مضاعف جهت تحقق بودجه واستقبال ازنوروز۱۴۰۲

به گزارش کوه سرفرازبه نقل ازروابط عمومی شهرداری هشتگرد،سرپرست شهرداری در این جلسه با تشکر از زحمات معاونین ، مسئولین واحدها و کارکنان شهرداری طی ماه‌های اخیر برای رفع نواقص و خدمت رسانی به شهروندان از اهتمام جدی مدیریت شهری برای تحقق بودجه مصوب سال جاری سخن گفت .

وی افزود : تکمیل پروژه های عمرانی و تحقق بودجه مصوب و ارتقاء خدمات به شهروندان نیازمندهمدلی و تلاش شبانه روزی که انتظار می رود با حمایت های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، تلاش کارکنان و مشارکت شهروندان این مواردمحقق گردد .

رئیسی به اهمیت ایام پیش رو به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی شهرداری برای مشارکت در برنامه های شهرستانی ، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و سایر برنامه ها و بزگداشت ایام گردید .

وی در بخش دیگری از سخنان خودبه با اشاره به خدمات خوب شهرداری دربارش های اخیر و تسهیل درتردد شهروندان بر ساماندهی ستاد مدیریت بحران شهری تاکید کرد و و دستورداد تاکلیه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری برای مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند .

رئیسی سرپرست شهرداری هشتگرد با تقدیر از زحمات حوزه درآمدی شهرداری خواستار تلاش بیشتر در ماه های پایانی سال شد تا شهرداری بتواند ضمن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و تامین هزینه های نگهداری شهر با پشتوانه ای قوی به استقبال سال آینده برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا