لزوم فرهنگ سازی آحاد مردم برای اجرای طرح ثبت آمارگیری

در ابتدای جلسه، دکتر کریم پور رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گزارش جامعی از چگونگی اجرای طرح آمارگیری در شهر کوهسار ارائه کرد و همچنین انتهای این جلسه ،گزارش دستگاهای اجرایی شهرستان از آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی ۱۴۰۱ و پروژه های دور اول سفر ریاست محترم جمهوری ارائه شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی مهمترین جلسه شهرستانی است، گفت: اگر بخواهیم در این جلسه زیرساخت ها و مشکلات را بررسی و حل کنیم، بایستی عالمانه ورود کنیم.
دکتر البرزی با اشاره به سرشماری ثبت مبنا در شهر کوهسار تاکید کرد: تصمیم گیری کارآمد مبتنی بر آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی راه علاج حل مشکلات کشور است و ما برای اجرای این طرح در شهرستان ساوجبلاغ از تمامی ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا آمارگیری خوبی را داشته باشیم.

وی فرهنگ سازی را در همکاری آحاد مردم برای اجرای طرح ثبت آمارگیری بسیار موثر دانست.
دکتر البرزی افزود: بیشترین بودجه تخصیص یافته به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، جهاد کشاورزی با بیشترین پروژه و شبکه بهداشت و درمان دارای بیشترین تخصیصی بوده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان درباره خلاصه وضعیت بودجه سال ۱۴۰۱ در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ابلاغ اولیه بودجه برای شهرستان ساوجبلاغ ۹۱/۴ میلیارد تومان بود که اعتبارات مبادله شده به ۱۱۳/۸ میلیارد تومان افزایش یافت و تاکنون برای اجرای ۹۸ پروژه شهرستان، ۲۵ درصد تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا