تجلیل از افراد و انجمن های فعال در حوزه حفاظت از محیط زیست و طبیعت

به گزارش کوه سرفراز به نقل ازفرشاد کریمی دبیرجایزه محیط زیستی دکتر رادمنش، در این دوره ۱۲ انجمن و ۱۹ فرد حقیقی برگزیده شدند و از آنها تقدیر بعمل آمد.این جایزه مجموعا ۳۱ برنده از ۱۴ استان داشت که طی مراسمی در تهران با حضور برگزیدگان،فعالین کشوری و مسئولین از آنها تجلیل شد.

در این برنامه دکتر رادمنش بنیانگذار جایزه و فرشاد کریمی دبیرجایزه درباره فرایند یکساله جمع اوری مستندات شرکت کنندگان،داوری و سایر کارهای محیط زیستی سخن گفتند سپس مهندس محمد درویش فعال محیط زیست،اقای محمدحسین بازگیر دبیر شورای ملی ایمنی زیستی و دکتر امیرفرح نسب استاد دانشگاه اصفهان از دغدغه های خود نسبت به محیط زیست ایراد بیان کردند.
در ادامه آقای بهرام میرزایی،جواد نارکی،محمد غفاری(پیرطاهر)،سیدجوادهادی اصل،سیروس ارسطونژاد،کسری کیانی راد،آمانج قربانی،امیر حشمتی،غزل حسن فینی زاده،ناهید احمدپناه،زهرا چکامیفر،اعظم صدیقی،غزل برهانی،فاطمه منتظران همسر مجتبی خالقی،آقای معتمدی نماینده محسن حیدری،صادق پناهی نماینده خانم فاطمه قبادپور و خانم ذولفقاری نماینده کمال محمدی صفت که جز برگزیدگان بودند برنامه های انجام شده خود را تشریح کردند.
سایر برگزیدگان به علت بعد مسافت و شرایط جوی نامناسب متاسفانه نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند که هدایای این عزیزان برای آنها ارسال خواهد شد.
در پایان نیز برندگان هدایای خود که شامل لوح تقدیر و هدیه مالی بود از دستان دکتر رادمنش دریافت کردند.

داوری و جمعبندی آثار ارسال شده از ابتدای آبان آغاز و تا پایان آذر توسط هئیت داوران ادامه داشت.

همچنین مراسم فراخوان ششمین دوره نیز اعلام شد و افراد و انجمن های داوطلب میتوانند از این تاریخ تا پایان مرداد ۱۴۰۲ مستندات و آثار خود را جهت شرکت در جایزه به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

درپایان از همه کسانی که ما را در طول این چند ماه و در برگزاری این همایش یاری کردند و باعث شدند همایش به بهترین نحو برگزار شود نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا