بازدید فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه معاون و مسئول واحد مدیریت بحران فرمانداری، از دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اداره گاز، امداد جاده ای هلال احمر و انبار تجهیزات و دپوی نمک راهداری در مجاورت اتوبان بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی، آمادگی و امکانات و تجهیزات امدادی دستگاه‌ها قرار گرفت.
وی با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات رسانی در مواقع حساس اضافه کرد: بازدید امروز از دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با هدف بررسی میزان سطح آمادگی و روند فعالیت و خدمات رسانی آنها از نزدیک و عرض خدا قوت به نیروهای خدوم این دستگاه ها انجام شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه با توصیه بر مدیریت مصرف گاز افزود : اگر مردم در مصرف انرژی برق و گاز همراهی و همکاری کنند، می توانیم براحتی توازن انرژی را حفظ کرده و از بروز اختلال و قطعی در نقاط مختلف و یا تعطیلی صنعت جلوگیری کنیم و بخوبی از بحرانهای احتمالی عبور نماییم.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی انرژی و همکاری مردم برای مصرف بهینه از مردم خواست: دمای منازل شان را از نظر گرما در حد متعادل و متعارف نگه دارند و لباس گرم پوشیده و مصرف انرژی را بالا نبرند تا سایر هموطنانمان هم در این شرایط بتوانند از این نعمت بهره مند باشند.
وی همچنین تاکید کرد: مردم از سفر و ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا در نتیجه این بارش ها با مشکلات جدی مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا