• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6
دبیر شورای شهر کرج:

ضرورت برقراری ارتباط سامانه های اجرایی و فرایندی با سامانه های مالی در شهرداری

  • کد خبر : 878
  • 24 مهر 1400 - 11:13
ضرورت برقراری ارتباط سامانه های اجرایی و فرایندی با سامانه های مالی در شهرداری
دبیر شورای شهر کرج و عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، یکی از اولویت‌های مهم شهرداری را برقراری ارتباط سامانه‌های اجرایی و فرایندی شهرداری با سامانه‌های مالی عنوان کرد.

به گزارش کوه سرفراز ،مجتبی حاجی قاسمی این مطلب را در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج که به ریاست مسعود محمدی، در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اعلام کرد.

حاجی قاسمی، گفت: سامانه های نرم افزاری مختلفی در بخش های مختلف شهرداری استفاده می شوند که به دلیل عدم ارتباط با سامانه های مالی کارکرد موثری ندارند.

وی افزود: به بیان فنی، بهره بردار سامانه می‌تواند با درج اطلاعات ناکافی یا حتی عدم درج اطلاعات و به عبارتی با بای پس کردن سامانه اجرایی، ادامه عملیات خود را در سامانه مالی انجام دهد.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: این رویه غلط در نهایت منجر به عدم بروزرسانی سامانه اجرایی و بلااستفاده شدن آن در میان مدت می‌شود.

حاجی قاسمی افزود: این اقدام به ظاهر کوچک که با هزینه کمتر از یک میلیارد تومان در کل سامانه‌های نرم افزاری شهرداری قابل انجام است، یکی از گام‌های اصلی هوشمندسازی و زیرساخت مباحث شفافیت است که در موضوعات مختلفی از جمله آسفالت معابر مصداق دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=878