کشف بیش از 6 کیلو انواع مواد مخدر در طرح برخورد با سوداگران مرگ در ساوجبلاغ

سرهنگ ” علی سلیمانی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستاي ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح گسترده برخورد با سوداگران مرگ، با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر طی 72 ساعت در سطح شهرستان ساوجبلاغ به مرحله اجرا گذاشته شد.
سرهنگ سلیمانی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح افزایش احساس امنيت شهروندان، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: در اجرای اين طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، 6 کیلو و 172 گرم انواع مواد مخدر را کشف، 42 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی اظهار داشت: با اجرای طرح صورت گرفته، امت حزب اله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان در جهت داشتن یک محیط سالم در منزل به شهروندان توصیه کرد: با امن کردن و ایجاد فضای صمیمی در کانون گرم خانواده، از وابستگی فرزندان خود به معضل مواد مخدر پیشگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا