• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
فرمانده انتظامی استان البرز:

ضربه شست پلیس آگاهی البرز به باند سرقت

  • کد خبر : 8553
  • 12 دی 1401 - 9:42
ضربه شست پلیس آگاهی البرز به باند سرقت
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی استان و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۲ سارق و مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموالی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “عباسعلی محمدیان” در نمایشگاه کشفیات طرح جامع مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بین خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس آگاهی استان به صورت توامان با اجرای طرح های مبارزه با سرقت سعی در نا امن کردن استان برای سارقان و هدیه دادن امنیت و آرامش به مردم داشته است.
وی افزود: در آخرین طرحی که طی ۷۲ ساعت گذشته پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به اجرا گذاشته است، ۱۶۲ سارق و مالخر در قالب ۵۴ باند دستگیر شده اند که از این تعداد ۱۴۲ نفر سارق و ۲۰ نفر مالخر اموال مسروقه بوده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باندها به سرقت رفته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین از دستگیری 10 کلاهبردار در قالب 5 باند خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این متهمان حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.
سردار محمدیان از کشف ۴۲ خودرو و 6 موتور سیکلت مسروقه در این طرح خبر داد و گفت: تلاش پلیس آگاهی برای شناسایی مالباختگان سرقت های مکشوفه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به سارقان و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: امروز فراجا به میزانی از توانمندی رسیده که سخت ترین پرونده های پلیسی به نتیجه می رساند و و مخلان امنیت را در نهایت در اختیار عدالت قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8553