• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
مدیریت شهری هشتگرد:

دیدارازخانواده های شهدای شهرک ینگی امام

  • کد خبر : 8364
  • 05 دی 1401 - 8:23
دیدارازخانواده های شهدای شهرک ینگی امام
مهندس رئیسی به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام « دبستانی» و «محمدی» در شهرک ینگی امام دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس رئیسی شامگاه ۴ دی ماه ۱۴۰۱، به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان «دبستانی» و «محمدی » دیدار و گفت وگو کردند.

مهندس رئیسی دراین دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیرتوسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

در ادامه اعضای شورای اسلامی هشتگرد، خانواده‌های معظم و معزز شهدا راصاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری ازاین مطالبات استقبال می‌کنیم.

در بخش دیگری از سخنان اعضای شورای شهر: مدیریت شهری هشتگردخودرا ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت به نسل جوان و نوجوان می‌داند و دراین راه تمام توان و ظرفیت خود رابه‌کار خواهد بست.

درپایان این دیدارها، سرپرست شهرداری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد بااهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان دبستانی و محمدی در شهرک ینگی امام قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8364