اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در البرز

سرهنگ پاسدار مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در سطح استان البرز خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف پاسداشت و بهره مندی از مناسبت های ملی و اسلامی از 28 تا 30 آذر جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با محوریت پایگاه های بسیج و مساجد محلات برگزار می شود، توضیح داد: 50 هزار بسته هر یک به ارزش 500 هزار تومان شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات به صورت غیرمتمرکز، از طریق پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر ادامه و اجرای نهضت کمک های مومنانه و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص قشر کم برخوردار جامعه، اظهار کرد: توزیع سبدهای یلدایی به صورت محله محور و مسجد محور و بر اساس بانک اطلاعاتی محرومین مناطق مختلف در استان صورت می گیرد.

طیران ضمن قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نوع دوست استان البرز در اجرای رزمایش های کمک مومنانه در استان اذعان کرد: خریداری اقلام مذکور در حال انجام است و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج در محلات در تهیه اقلام مذکور شریک باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا