• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
خدمت رسانی به شهروندان هشتگردی ادامه دارد:

نظارت مستمر معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد از روند عملیات پاکسازی محیط شهری هشتگرد حسب دستور مهندس رئیسی

  • کد خبر : 8276
  • 29 آذر 1401 - 14:21
نظارت مستمر معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد از روند عملیات پاکسازی محیط شهری هشتگرد حسب دستور مهندس رئیسی
مهندس امینی از اجرای طرح ویژه پاکسازی، شستشو و تنظیف معابر و جمع آوری زوائد بصری غیر مجاز در سطح شهر هشتگرد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، امینی اظهار کرد: طرح پاکسازی معابر شهری به صورت مستمر به منظور ارتقای جلوه‌های بصری شهر و خدمات رسانی هرچه بهتر در راستای پاکسازی، نظافت و شستشوی معابر اجرایی شده است.

وی گفت: در این طرح، اکیپ‌های اجرایی امور شهر با به کارگیری ماشین آلات اقدام به نظافت، رفت و روب و شستشوی معابر اصلی و فرعی و پیاده‌روهای سطح شهر هشتگرد کرده‌اند تا شهروندان در محیطی سالم و با بهداشت محیطی مناسب زندگی کنند.

این مسئول توضیح داد: در این راستا تعدادی از خودروهای فرسوده که باعث سد معبر عمومی شده بودند، توسط عوامل حوزه کنترل و نظارت شهرداری هشتگرد به پارکینگ عمومی منتقل شدند.

معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد فراهم کردن بهداشت محیطی برای شهروندان در سطح شهر را یکی از وظایف مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر برای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها انجام می شود و مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد از کلیه معابر اصلی و فرعی شهر، به طور مستمر در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8276