• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
به مناسبت روز جهانی ایدز:

دوره آموزشی آشنایی با بیماری ایدز برگزار شد

  • کد خبر : 8167
  • 23 آذر 1401 - 9:44
دوره آموزشی آشنایی با بیماری ایدز برگزار شد
به مناسبت روز جهانی ایدز، دوره آموزشی آشنایی با این بیماری با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی کارکنان این اداره کل، دوره آموزش آشنایی با بیماری ایدز با همکاری معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور سرکار خانم دکتر باجلان در محل اداره کل برگزار شد.

مرضیه فهمیده در ادامه گفت: همه نهادها و دستگاه ها دولتی و غیردولتی و مراکز آموزشی و دانشگاهی موظف هستند به منظور ارتقاء سطح آگاهی های مردم و آشنایی با روشهای پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز در حد توان جلسات و برنامه هایی را برای مجموعه مخاطبان خود برگزار کنند که این اداره کل نیز در راستای رسالت اجتماعی و رفاهی جامعه هدف و همچنین مجموعه کارکنان این دوره آموزشی را برگزار کرده است.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی در خانه های بهداشت کارگری برای جامعه کار تولید نیز صورت گرفته و با تشکیل و راه اندازی خانه های بهداشت کارگری اجرای دوره های آموزشی پیشگیری از ابتلاء به این بیماری دنبال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8167