اجرای برنامه های روزفرهنگی باپشتیبانی مدیریت شهری

مهندس کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه های گرامیداشت سومین سالروز فرهنگی هشتگرد از کلیه هنرمندان ، اصحاب رسانه ، نخبگان ، اساتید ، دانشجویان ، فرهیختگان ، صاحب نظران و اصحاب رسانه دعوت نمود تا با مشارکت در برنامه های پیش بینی شده ضمن هم افزایی یاریگر مدیریت شهری در این رسالت خطیر باشند .

وی گفت : روز فرهنگی هشتگرد مختص به شهرداری و شورا نبوده و کلیه دستگاه ها ذیل شورای فرهنگ عمومی و تمامی اقشار جامعه در آن شریک می باشد و انتظار می‌رود با تبیین و تثبیت این روز در سال های آتی شاهد حضور پررنگ شهروندان در این مناسبت باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تقدیر از برنامه ریزی صورت گرفته بر تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از پتانسیل مجموعه فرهنگی ینگی امام شامل کاروانسرا ، امامزادگان و گلزار شهدا برای بزرگداشت این ایام سخن گفت .

در این جلسه که جمعی از مسئولین ادارات شهرستان نیز حضور داشتند نظرات اعضا در خصوص بزرگداشت ایام جمع بندی گردید .

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برنامه های هفته فرهنگی هشتگرد از روز شنبه ۱۲ آذر پس از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ، نمایشگاه هنری ، نمایشگاه عفاف حجاب و سایر نمایشگاه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی آغاز و برنامه‌های مشروحی در حوزه‌های مختلف تا پایان هفته آینده با پشتیبانی مدیریت شهری و مشارکت دستگاه های دیگر فرهنگی اجرا خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا