همزمان با گرامیداشت روز بسیج، جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی برگزار شد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای جلسه ، روز تشکیل بسیج را به حاضران تبریک گفت و از زحمات غیور مردان فراجا، سپاه پاسداران و بسیجیان دریادل که از ۷۰ روز گذشته تاکنون ایثارگرانه از امنیت و جان و مال همشهریان دفاع می کنند، تشکر کرد و گفت: در جریان اغتشاشات، دشمنان از آنسوی آبها و ایادی آنان در داخل کشور بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه کردند و تعدادی از جوانان ما را فریب داده و به خیابانها کشاندند ،ولی غیور مردان نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و بسیجیان موفق شدند با بهره گیری از تاکتیک های مدیریت اغتشاشات شهری از امنیت مردم به خوبی دفاع کنند.

دکتر البرزی افزود: تعداد زیادی از عزیزان بسیجی در جریان اغتشاشات، آسیبها و جراحاتی را متحمل شدند که از غیرت و ایثار آنان تقدیر می نماییم.

وی در پایان از کمک های ادارات و دستگاه های شهرستانی در تحقق اهداف و برنامه های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تعامل، همکاری و روحیه هم افزایی کمک کار بوده اند، تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه امروز شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ،حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه مرکز شهرستان و دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ایران به ایراد سخن پرداختند و رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گزارشی از عملکرد اداره و نهاد متبوع خود را ارائه کردند.
پایان بخش جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ، سخنرانی دکتر پاسدار سردار فرقانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام و معاونت سابق آموزش کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
ایشان در این جلسه مطالبی در خصوص جایگاه بسیج و نقش تفکرات و حضور بسیجیان در اداره و مدیریت کشور و حوادث اغتشاشات اخیر مطالبی را ارائه کردند.
در پایان جلسه امروز ،از بسیجیان شهرستان که در جریان اغتشاشات مورد تهاجم وتعرض قرارگرفته و مجروح شده بودند، تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا