دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در “چهارباغ”

سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی چهارباغ در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و تهدید شهروندان به قتل، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، بلافاصله تیمی ازماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چهارباغ ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ویژه ای را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات پلیسی از مخفی شدنمتهم در یک باغ در شهرستان ساوجبلاغ مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارباغ، با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است ، خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان کرد که تعدادی از شهروندان قدرشناس شهرستان پس از این اقدام قاطع پلیس در برخورد با این اوباش سطح دار، با تماس با شماره تلفن 197 از تلاش ماموران تقدیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا