نقشی بنیادی ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشکین دشت در ابتدای دیدار رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و خیر مقدم به حضار، انتصاب بجا و شایسته دکتر فروغی را به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به وی تبریک گفت.
دکتر نیک مرام ، مدیر توانا در رأس ورزش استان را باعث پیشرفت فعالیت ها در این زمینه دانست و اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و شورای اسلامی شهر مشکین دشت آمادگی خود را در راستای ترویج و گسترش ورزش در سطح شهر اعلام می کنند.
فیض اللهی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی با اشاره بر ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در شهر با هدف پیشگیری از انحرافات جوانان و داشتن جامعه ای سالم که منجر به پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد، بیان کرد: ورزش را باید به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های روزمره زندگی شهروندان ترویج داده و در این زمینه فرهنگسازی نماییم.
دژکام عضو شورای اسلامی شهر در بخشی دیگر افزود: ورزش کردن علاوه بر اینکه بر سلامت جسم تاثیرگذار است، باعث تقویت شادابی روح انسان نیز می شود.
دژکام افزود: از مسؤلین ورزشی استان و شهرستان خواستاریم تا درآمد های بدست آمده از اماکن ورزشی شهر را جهت ارتقاء کیفیت این اماکن و رفاه بیشتر ورزشکاران به شهر مشکین دشت تخصیص نمایند.
دکتر کریمی پور ورزش را یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم دانست و اظهار کرد: خود را خادم ورزشکاران می دانیم و در راستای قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی در کنار شما هستیم.
کریمی پور در بخشی دیگر افزود: یکی از اولویت های ورزشی شهر تأسیس دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در مشکین دشت است و مدیریت شهری آمادگی دارد در این راستا یاری رسان اداره ورزش و جوانان باشد.
بهزاد فروغی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز ضمن تشکر از دعوت شورای اسلامی شهر مشکین دشت اظهار داشت: نبود زیرساخت کافی بخصوص سالن‌های اختصاصی برای رشته‌های مختلف، مشکل اصلی ورزش این استان است.
وی در پایان تاکید کرد: مشکلات ورزشی با همکاری مسئولان و همت هیئت های ورزشی شهرستان حل می گردد و جهت حل مشکلات ورزشکاران مشکین دشت قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا