راه اندازی ۴ واحد نانوایی دولتی درشهرجدید مهستان


به گزارش کوه سرفرازبه نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ،جلسه  تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر راه اندازی روستا بازار در نقاط مختلف این شهرستان گفت: به منظور عرضه کالای ارزان تر و تسهیل در دسترسی به اجناس اساسی و ارزان قیمت و افزایش قدرت خرید مردم ، راه اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا با مشارکت شهرداری ها و اتحادیه تولیدکنندگان در نقاط مختلف شهرستان مورد نیاز است.
دکتر البرزی افزود: در این بازار ها امکان عرضه محصولات و فراورده های دامی،پروتئینی و لبنیات از تولید به مصرف قابل انجام است و می توان محصولات صنایع دستی و تولید ات مشاغل خانگی را هم در آن عرضه کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه تولید نان در شهرستان گفت: متاسفانه برخی از گزارشات حاکی از وجود تخلف در برخی نانوایی های شهرستان است که موجب شده مردم شریف شهرستان در تهیه و دسترسی به نان مرغوب دچار مشکل شوند و بایستی با نظارت و بازرسی های بیشتر توسط متولیان امر،  با تخلفات نانوایی ها برخورد شود.
دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن گلایه مندی از تشکیل صف‌ در مقابل تعدادی از نانوایی های روستاهای بزرگ، خواستار راستی آزمایی عرضه نان و بررسی راهکارهای مناسب برای کنترل بیشتر نانوایی‌ها شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان از راه اندازی ۴ واحد نانوایی دولتی در فازهای ۴و ۷ شهر جدید مهستان در آینده نزدیک خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا