• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري البرز :

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخيزداري استان البرز و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران

  • کد خبر : 7564
  • 28 آبان 1401 - 20:03
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخيزداري استان البرز و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران
مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري البرز از انعقاد تفاهم نامه همكاري بين اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرز و دانشکدهٔ منابع طبیعی دانشگاه تهران به منظور استفاده بهينه از پتانسيل ها و ظرفيت هاي علمي_ پژوهشي خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، نشست مشترک مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران روز سه شنبه هفدهم آبان ماه سالجاری در محل سالن این دانشکده با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد برگزار گردید.

دکتر مهدی قربانی رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در این نشست، ضمن عرض خوشامدگويي به دكتر فرضي مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان و هيئت همراه گفت: ارتباط دانشگاه و دستگاه های اجرایی امروزه ضرورتی غیر قابل انکار است و خوشبختانه عملکرد اداره کل منابع طبیعی استان در چند سال اخیر در موضوع ارتقاء اهداف سازمانی بسیار مطلوب بوده است . وي هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد و توسعه همکاری های علمی -پژوهشی دانشکده و اداره کل با استفاده از کلیه منابع طرفین اعم از نیروی انسانی ، علمی ، فنی و بانکهای اطلاعاتی برشمرد .

قربانی در ادمه ابراز نمود : ارتباط بین دانشکده منابع طبیعی با اداره کل منابع طبیعی ، کلید پیشرفت و پیشبرد اهداف منابع طبیعی است که نیازمند تعامل و همفکری این دونهاد می باشد که خوشبختانه ارتباط بین این دو در سطح کشور بسیار مطلوب و ستودنی است .
وی افزود: دخیل کردن دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته منابع طبیعی در پروژه ها منابع طبیعی وآبخیزداری،مشارکت بیشتر دانشجویان در طرح های با اهمیت منابع طبیعی مانند جنگلکاری هایی که در سطح استان انجام می شود ، انگیزه مضاعف برای دانشجویان این رشته را ایجاد می نماید، که تاکنون این اداره کل بستر مناسب و تعامل لازم بدین منظور را فراهم نموده است .
حامد فرضی مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان نيز در این نشست گفت :با علم براینکه هر دو نهاد در جهت گسترش فعالیتهای پژوهشی و صیانت از منابع علمی تلاش می کنند لذا برقراری همکاری های تحقیقاتی ، تبادل افکار و استفاده از امکانات در چهارچوب همکاری های دوجانبه بین دونهاد بايد بيشتر از گذشته به وقوع بپيوندد.ايشان تعاملات بین دانشکده منابع طبيعي و مجموعه اجرايي منابع طبیعی با هدف همکاری جهت اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در تمام زمینه های علمی ،آموزشی و فناوری را بسیار ضروری و حائز اهميت دانست .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7564