هیات اندیشه ورز بنگاه های اقتصادی و اجتماعی در البرز تشکیل شد

سیف الله اسداللهی در نشست مسوولیت اجتماعی و کیفیت زندگی استان البرز افزود: هیات اندیشه ورز بنگاه های اقتصادی و اجتماعی البرز با هدف تحکیم بخشیدن مسوولیت اجتماعی در جامعه و بنیان های اقتصاد ، فرهنگ تشکیل شده است.

وی بیان داشت: فرهنگ مسوولیت پذیری اجتماعی با بنیان های اقتصادی پیوند ناگسستنی دارد و برای بازتولید و گفتمان سازی ادبیات فاخر مسوولیت اجتماعی نیازمند زنجیره سازی و تحکیم اقتصاد و مسوولیت اجتماعی هستیم.
اسداللهی افزود: رشد اقتصادی یکی از مولفه های اصلی در ارتقا مسوولیت پذیری اجتماعی است و در این راستا با توجه به نیاز مبرم جامعه باید ایده و طرح داشت، به همین منظور هیات اندیشه ورز اقتصادی استان با حضور بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان و استادان دانشگاه به عنوان سردمداران بازتولید و گفتمان سازی مسوولیت اجتماعی به منظور برقراری پیوند بین این دو بخش تشکیل می شود.
وی گفت: برای افزایش ضریب حس مسوولیت اجتماعی در جامعه ابتدا باید پایه های اقتصادی شهروندان را تحکیم و تقویت کرد تا بتوان از رشد اقتصادی به حس مسوولیت اجتماعی رسید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که در کنار گفتمان سازی مسوولیت اجتماعی در جامعه، دانشگاه ها و مراکز تاثیرگذار اجتماعی را بعنوان کانون های بازتولید افکار با موسسات و بنگاه های اقتصادی پیوند دهیم.
اسداللهی گفت: انتظار می رود جامعه دانشگاهی استان البرز نیز در تولید ادبیات مسوولیت اجتماعی با همراهی بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان یاری گر ما در تحقق مسوولیت پذیری اجتماعی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا