جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات هفته بسیج و پیگیری جشنواره «البرز قوی،ساوجبلاغ سرافراز» به ریاست فرماندار ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات هفته بسیج که عصر امروز با حضور فرمانده بسیج ادارات استان البرز و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان برگزار شد گفت: بسیج محصول تصمیم و اراده آن مردِ بزرگ والهی بود که اگر این بسیج در پیکره نظام نبود ،خیلی از اهداف انقلاب محقق نمی شد و هیچ حرکتی بدون تفکر بسیجی پیش نمی رود.
:وی افزود: اگر در عرصه دفاع مقدس توانستیم پیروزیهایی در عرصه های سیاسی و نظامی داشته باشیم، بخش اعظم آن مرهون جانفشانی و ایثارگری نیروهای بسیجی است.
دکتر البرزی تصریح کرد: در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، هر جا کشور به مشکلی خورد، بسیج کمک کار بود و امروز هم برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و… نیاز به تفکرات بسیج هستیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره البرز قوی ساوجبلاغ سرافراز، گفت: یکی از کارآمدترین برنامه هایی که استاندار محترم البرز اعلام کرده که با محوریت سپاه انجام می‌شود، همین جشنواره البرز قوی و ساوجبلاغ سرفراز است و بایستی همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان با تمامی ظرفیت و پتانسیل های خود در اجرای برنامه های آن مشارکت داشته باشند.
دکتر البرزی همچنین افزود: این جشنواره در چهار شهر و دوبخش شهرستان با محوریت ائمه محترم جمعه و جماعات، شهرداری ها،دهیاریها و پایگاه های بسیج اجرا می شود و امیدواریم شاهد ظهور و حضور پررنگ برنامه‌های شهرستانی در سطح استان باشیم.
در پایان این جلسه، حکم فرماندهی حوزه بسیج اداری شهید چمران(بسیج ادارات شهرستان ساوجبلاغ) به سروان حسین پالیزدار اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا