نهمین جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید هشتگرد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه از حضور و پشتیبانی های ملی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
دکتر البرزی با اشاره به خدمات ارائه شده در ماههای اخیر در این شهر افزود: با پیگیری های انجام شده و با همکاری شرکت عمران توانستیم بسیاری از مشکلات روشنایی را در این شهر حل کنیم و واگذاری بیش از سه هزار واحد مسکونی در شهریور ماه امسال، در کنار آماده سازی پنج مدرسه برای افزایش سرانه های آموزشی، اقدامات بسیار خوبی بود که در این شهر اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: همچنین،احداث ایستگاه های گازرسانی در محلات مختلف مساکن مهر، خطر کمبود و اُفت فشار گاز شهر مهستان در زمستان پیش رو را بر طرف کرد.
وی در ادامه گفت: در پنجم آذر امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مانور عظیمی از ارائه خدمات دولت سیزدهم برای مردم عزیز شهر جدید به نمایش گذاشته خواهد شد.
دکتر البرزی افزود: از زمان ساخت و اسکان مردم در شهر جدید مهستان، سابقه نداشته که مسائل این شهر اینچنین پیگیری شود ولی ما از روزهای ابتدایی حضورمان در این شهرستان اراده نمودیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نماییم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا موضوع تأمین اعتبار بهسازی لوله های انتقال آب شرب این شهر را از وزارت نیرو و نیز کمک به حل مشکلات پروژه ۴۵۰۰واحدی مسکن ریحانه را از سطوح ملی پیگیری نماید.
وی همچنین از شرکت عمران و شهرداری شهر جدید خواست با مشارکت مالی، نسبت به تامین ۲۵ درصد هزینه خرید خودروهای حمل و نقل عمومی برای خدمات دهی به مردم شهر اقدام کنند.
در این جلسه نمایندگان محلات مختلف فازهای شهر جدید مهستان نیز حضور داشتند و درخواست های خود را مطرح کردند که با دستور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ قرار شد موارد پیگیری و مشکلات حل شوند.

ضمناً مدیران استانی حاضر در این جلسه، ضمن قول همکاری برای حل ورفع نیازهای شهر جدید مهستان ، در خصوص برخی از مسائل و موارد مطرح شده توضیحاتی را ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا