• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال،مانور بزرگ ملت ایران در مقابل فتنه دشمنان است

  • کد خبر : 7146
  • 09 آبان 1401 - 21:01
راهپیمایی ۱۳ آبان امسال،مانور بزرگ ملت ایران در مقابل فتنه دشمنان است
رئیس ستادبزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ساوجبلاغ در جلسه هماهنگی این مراسم گفت:‌ مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با عنوان «۱۳ آبان، حماسه، ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» در شهرستان ساوجبلاغ، از ساعت ۱۱ آغاز و با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شریف برگزار می‌شود و در ادامه این مراسم، راهپیمایان در نماز جمعه این هفته شرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، ۱۳ آبان امسال را روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» دانست و افزود: در پاسخ به اقدام سخیف آمریکای مستکبر و صهیونیست بین‌الملل و دنباله‌روهای آنان در ایجاد اغتشاش و حرکت‌های ضدانقلابی در ایران و حمایت از تروریست‌های تکفیری در انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شیراز و به شهادت رساندن جمعی از مردم شریف، شعار«مرگ بر آمریکا» ، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان خواهد بود.
دکتر البرزی با اشاره به سه حادثه تاریخی در روز سیزدهم آبان توضیح داد:‌ این سه واقعه تاریخی هر چند در ظاهر سه رویداد متفاوت و مجزا به نظر می‌رسند اما هویت مشترک هر سه رخداد،تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان امسال با اجرای برنامه های ویژه ای همراه است و حضور پرشور وشعور دانش آموزان و دانشجویان همراه با خانواده هایشان،جلوه، شکوه وعظمت بیشتری نسبت به سال های گذشته به مراسم خواهد داد تا دشمن حس نکند اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داده ، در اراده ملت ایران خللی وارد کرده است.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مناسبی است تا بر سمپاشی های دشمن برعلیه نظام غالب وفائق شویم و باید از این فضا برای اشاعه و انعکاس بیشتر اهداف جهاد تبیین استفاده نماییم.
دکتر البرزی در پایان این راهپیمایی را مانور بزرگی برای به رُخ کشیدن حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه، برای بی اثر کردن اهداف دشمنان نظام، انقلاب و اسلام دانست.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7146