• برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
5
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج:

راه اندازی کتابخانه مجازی و الکترونیکی مدیریت شهری

  • کد خبر : 6968
  • 04 آبان 1401 - 11:37
راه اندازی کتابخانه مجازی و الکترونیکی مدیریت شهری
محمد اسدیان گفت: این کتابخانه با هدف ایجاد شبکه واحد مراکز مطالعاتی و پژوهشی در حوزه شهری و مدیریت شهری و عدم موازی کاری در حوزه های مختلف راه اندازی شده است.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا تفاهم نامه ای بین مراکز پژوهشی شورای شهر کرج و تهران مبنی برپیشبرد اهداف و حل مشکلات مدیریت شهری منعقد شد که یکی از این موارد راه اندازی کتابخانه دیجیتال و تشکیل بانک داده پژوهشگران درحوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری در خصوص تالیف و انتشارکتب پژوهشی و نشریات علمی بود.
اسدیان تصریح کرد: در عصر فناوری الکترونیکی، حضور فعال دانشجویان در مطالعات حوزه مدیریت شهری کمرنگ شده است که راه اندازی کتابخانه الکترونیکی کمک شایانی در بحث کتب پژوهشی مدیریت شهری و استفاده دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پشتیبانی از پژوهش و آموزش در راستای اهداف، رسالت و ماموریت های مدیریت شهری، استفاده از فناوری های نو و به روزرسانی مطالعات جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به جامعه وبرگزاری دوره ها وکارگاه های آموزشی مداوم برای استفاده منابع الکترونیکی از اهداف راه اندازی کتابخانه دیجیتال است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6968