طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مطالبه رهبر انقلاب است

علیرضا عباسی در نشست هم‌اندیشی زن تراز انقلاب اسلامی که با حضور مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی در محل خانه ملت البرز برگزار شد، افزود: این قانون به صورت موقت اجرا می شود تا ایراد و ضعف های آن مشخص و در صورت نیاز بازنگری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز افزود: یکی از وظایف مجلس نظارت بر قانون است و تکالیفی در این قانون بر عهده دستگاههای اجرایی گذاشته شده که لازم است با دقت و سرعت به آن عمل شود.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان آغاز یک حرکت مبتنی بر فرهنگ، دین، اخلاق و برای انجام وظیفه شرعی و اسلامی بوده است بنابراین دشمنان، خواستگاه انقلاب یعنی مسائل فرهنگی را هدف گرفته اند.

عباسی گفت: اسلام، وحدت جامعه و رهبری نظام، مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند که دشمنان در صدد ایجاد تزلزل در هر سه مولفه می باشند.

وی یادآور شد: وقتی ورزشکار خانم ما محجبه به خارج کشور می رود و با افتخار بر روی سکوی قهرمانی می ایستد، این نماد جمهوری اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: از سوی دیگر ما چون اعتقاد داریم که دین می تواند جامعه را اداره کند لذا باید در مسائلی که ضعف داریم، بیشتر تلاش کنیم.

عباسی با تاکید بر اینکه باید پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین و با جوانان در میان بگذاریم، گفت: توانایی های دفاعی، هسته ای، سلول های بنیادی، هوافضا را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم چرا که گفتن پیشرفت ها باعث انگیزه پیدا کردن جوانان می شود.

وی ضمن تاکید به حضور فعال زنان در جامعه گفت: خواست دشمن بزرگ کردن ضعف هاست و جوان ایرانی باید بداند که قوت های نظام در این ۴۳ سال توسط جوانان حاصل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا