نخستین بیمارستان فردیس برای تجهیز و راه اندازی تحویل دانشگاه علوم پزشکی البرز شد

دکتر پانته آ عینی اظهار داشت : در مجموعه این بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی بخش های مختلف درمانی و پزشکی از جمله اتاق های عمل جراحی ، زنان و زایمان ، اورژانس ، کودکان ، آی سی یو، سی سی یو، ارتوپدی و امثال آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در آخرین بررسی های کارشناسان وزارت بهداشت و درمان از این بیمارستان ، تعدادی نواقص کاری مشاهده شد که پیمانکار پروژه موظف به رفع این نواقص در مدت زمان یک ماه شد.

عینی تاکید کرد: با تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی ، اقدامات لازم برای تجهیز و جذب نیروی انسانی مورد نیاز آن آغاز شده است .

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت : پیش بینی می شود این پروژه قبل از پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد .

۱۸ فروردین ماه امسال همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیمه کاره فردیس اختصاص یافت.

ستان البرز برای تکمیل و تجهیز تنها بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس اختصاص یافت.

عملیات ساخت این بیمارستان در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس که از داشتن یک تخت بیمارستان دولتی محروم است، از حدود ۱۱ سال پیش شروع کلید خورد، اما در گذر این سالها ، به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بروز برخی مشکلات فنی، این پروژه درمانی بارها متوقف شد.

با پیگیری های انجام شده ، مساحت زمین بیمارستان فردیس از ۱۷ هزار متر مربع به ۲۷ هزار مترمربع افزایش یافته و زیربنای بیمارستان با مجموع طبقات آن به ۲۱ هزار متر مربع می‌رسد.

این بیمارستان شامل پنج طبقه در قالب سه بلوک و به صورت عمومی (جنرال) ساخته شده است .

وزیر بهداشت همزمان با سفر فروردین ماه امسال رییس جمهور به استان البرز از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی شهرستان فردیس بازدید به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *