• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ :

تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ

  • کد خبر : 6884
  • 02 آبان 1401 - 8:28
تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ
طی مراسمی با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، معاونین،مشاورین،بخشداران و جمعی از کارکنان فرمانداری، مهندس کامران عظیم زاده با پیشنهاد دکتر البرزی فرماندار محترم وطی حکمی از سوی استاندار محترم البرز بعنوان معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ معرفی گردید.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست با تقدیر از تلاشها و همراهی مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداریها ، با تاکید بر رعایت بیشترنظم گفت: اگر نظم را در ستاد فرمانداری شهرستان حاکم نماییم،به تَبَع آن در کل شهرستان نظم برقرار خواهد شد.
وی خطاب به معاون جدید توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان افزود: با توجه به وجود چند صد واحد تولیدی و اقتصادی در شهرستان ساوجبلاغ که قطب کشاورزی و باغداری استان البرز می باشد ، باید با تدابیری که درحوزه اقتصادیِ معاونت برنامه ریزی و توسعه اجرا می شود، بتوان پای تجّار و صادرکنندگانِ محصولات باغی و گلخانه‌ای را به این شهرستان باز کرد.
دکتر البرزی در ادامه تصریح کرد: ما برای هدف و دِینی که به گردن داریم نمیتوانیم وقت خودمان را هدر بدهیم و باید در راستای تحقق اهداف دولت و اجرای منویات مقام معظم رهبری نهایت سعی مان را به عمل آوریم.
در پایان این مراسم از تلاشهای خانم معدنکن تقدیر شد و حکم مهندس عظیم زاده به عنوان معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ به وی اعطاء گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6884