• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
دومعارفه جدیددرشهرستان چهارباغ:

تلاش برای رسیدن به توسعه و شکوفایی و رفع مطالبات مردم

  • کد خبر : 6859
  • 01 آبان 1401 - 12:04
تلاش برای رسیدن به توسعه و شکوفایی و رفع مطالبات مردم
به گزارش کوه سرفرازبه نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ در مصلی امام خمینی(ره)، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، دکتر حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس جعفری فرماندار شهرستان، حجرگشت مدیرکل آموزش و پروش استان البرز، معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اعضای شورای تامین و روسای دستگاه های اداری و اجرایی برگزار شد.

در این جلسه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شدند تا جدیت و تلاش مجموعه شهرستان برای رسیدن به توسعه و شکوفایی و رفع مطالبات مردم نشان داده شود.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم چهارباغ گفت: با تشکر از زحمات فرماندار محترم و اعضای شورای تامین و همچنین توجه ویژه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه های اجرایی و اداری شرایط خوبی در چهارباغ حاکم است.

در ادامه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ گفت: با پیگیری های انجام شده زیرساخت ها و تاسیس ادارات در شهرستان، می توان به آینده امیدوار بود و بحمدالله با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز، در اوائل مهرماه امسال، اداره آموزش و پرورش تاسیس و امروز رئیس این اداره معرفی گردید.

انماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت: با معرفی رئیس جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتظار داریم ساماندهی و برنامه ریزی مطلوبی برای ارائه خدمات مناسب به خانواده معظم شهدا انجام شود زیرا که ما همیشه مدیون خون پاک شهیدان هستیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در چهارباغ، حفظ همدلی و اتحاد بین همه مسئولین و ارتباط مستمر با مردم است و همینجا از اعضای شورای تامین و همچنین نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی برای برقراری آرامش و امنیت در روزهای اخیر کمال تشکر را دارم.

مهندس جعفری همچنین گفت: تربیت اصل مهمی در جامعه بوده و نقش معلمین و آموزگاران در پرورش نیروهای مومن و انقلابی که برای حفظ نظام اسلامی انجام دهند، برجسته است و از همه مدیران و معلمان آموزش و پرورش درخواست داریم که توجه جدی به تببین ارزش‌های جامعه اسلامی به دانش آموزان را داشته باشند.

فرماندار چهارباغ در انتها گفت: با استقرار اداره آموزش و پرورش به فکر جبران سرانه های آموزشی و افزایش کاربری های این حوزه هستیم و در راستای نهضت مدرسه سازی که مورد تأکید دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز است، افزایش تعداد مدارس و بهبود کیفیت آموزشی در اولویت ماست.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6859