• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز:

افتخار آفرینی ۱۱۴ دانش آموز و معلم ورزشکار برای البرز

  • کد خبر : 6835
  • 30 مهر 1401 - 12:00
افتخار آفرینی ۱۱۴ دانش آموز و معلم  ورزشکار برای البرز
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۱۴ دانش آموز و معلم ورزشکار این استان در مسابقات ورزشی کشور برای استان افتخارآفرینی کرده و شایسته تقدیر شدند.

سید مسلم رییسی اظهارداشت: در مسابقات ورزشی کشوری تابستان سال جاری ۹۴ دانش آموز و ۲۰ فرهنگی برای البرز با کسب رتبه های اول تا سوم افتخار آفرینی کردند.
وی بیان داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت با حضور مسئولان از این مدال آوران تجلیل می شود تا بار دیگر بر نقش مهم ورزش و سلامتی در جامعه تاکید شود.
وی با اشاره به اینکه ورزش و شادی و نشاط پیش نیاز اساسی و ضرورت مبرم جامعه به ویژه در شرایط کنونی است، خاطرنشان کرد: نقش تعیین کننده ورزش برای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و بارها در سخنان بزرگان از جمله رهبر معظم انقلاب به این مهم تاکید شده است.
رییسی یادآورشد: تجربه و تحقیقات ثابت کرده که ورزش نه تنها در یادگیری دانش آموزان بلکه تاثیر قابل ملاحظه ای در نحوه رفتارهای سازمانی و در سیستم اجریی دارد.
وی تصریح کرد: بدون شک کارکنانی که بیشتر با ورزش انس گرفته اند و بر تقویت جسم و روح خود اهتمام می ورزند در مواجهه با ارباب رجوع و انجام وظایف محوله خود نیز موفق تر عمل می کنند.
رییسی با قدردانی از خیران و نیک اندیشان استان البرز برای مشارکت و سهم بسزای خود در اجرای پروژه های عمرانی در عرصه ورزش، اضافه کرد: بدون شک با حمایت و نگاه ویژه دولت انقلابی به ورزش، رغبت و امید مردم و شرایط حضور بیش از پیش خیرین فراهم خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد: توسعه ورزش در مدارس باعث ایجاد فضای پرنشاط برای دانش‌آموزان و جامعه می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6835