• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز :

وظیفه کارگزاران به پاسداری از خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 6580
  • 19 مهر 1401 - 12:04
وظیفه کارگزاران به پاسداری از خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با مادر شهید علی تمام زاده در فردیس دیدار کرد و یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم را گرامی داشت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی مرضیه فهمیده معاون امور اجتماعی خود با حضور در منزل مادر شهید حجت الاسلام و المسلمین علی تمام زاده از شهدای مدافع حرم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، بر لزوم توجه به آرمان های پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی از سوی کارگزاران تاکید کرد.

مادر شهید علی تمام زاده در این دیدار به بیان خاطره ای از سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و حضور وی و فرزندانش در سالگرد شهادت ایشان پرداخت و گفت: الگوی من، فرزندانم و فرزند شهیدم علی تمام زاده، شهید حسین فهمیده بود. همه باید مشی شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

در این دیدار عبدالله دارایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ گفت: شهیدان عزیز ما آگاه ترین و با بصیرت ترین های زمانه ما بودند و این بصیرت فقط در سایه تقوا و ولایت پذیری محقق می شود، شهید علی تمام زاده شهید قلم است که با علم و آگاهی و بصیرت خود در عین مظلومیت، مقتدرانه از حریم ولایت دفاع کردند و پاداش و مزد این فداکاری را نیز دریافت کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماع استان البرز در ادامه با اشاره به وظیفه کارگزاران در توجه به پاسداری از خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی گفت: مسئولین وامدار خون پاک شهیدان هستند و باید در کارهای خود به شهدا تکیه کنند که برترین تکیه گاه ایمان است و همه تلاش خود را برای رضای خدا و رضایت مردم که ولی نعمتان اصلی و صاحبان این انقلاب و کشور هستند بکار بگیرند.

مادر شهید علی تمام زاده در پایان به هر کدام از میهمانان یک خودکار که از باقی مانده وسایل شهید بود هدیه کردند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6580