برگزاری جلسه شورای اداری به ریاست مهندس جعفری فرماندار چهارباغ

در ابتدای این نشست سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه شهرستان و سرهنگ چراغی فرماندهی نیروی انتظامی چهارباغ به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های روزهای اخیر پرداختند.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم چهارباغ در سخنانی با تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، از خدمات ارزنده ایشان در تامین آسایش و امنیت مردم شریف قدردانی نمود.

در ادامه این نشست مهندس جعفری فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان گفت: هفته نیروی انتظامی را به همه نیروهای زحمت کش نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان تبریک عرض نموده و از زحمات شبانه روزی ایشان در روزهای اخیر کمال تشکر را دارم.

ایشان افزود: توسعه و شکوفایی شهرستان هدف اصلی ماست و همه دستگاه های اجرایی باید پیگیری لازم برای جذب و تخصیص اعتبارات مصوب از ادارات کل متبوع خویش را در دستور کار قرار داده و گزارش این اقدامات را به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار چهارباغ خاطرنشان کرد: سند راهبردی توسعه شهرستان و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین شناخت فرصت ها و تهدیدهای موجود باید به سرعت انجام شده تا با برنامه ریزی اصولی و علمی؛ اقدامات لازم پایه ریزی شوند.

نماینده عالی دولت در چهارباغ در ادامه یادآور شد: بانک اطلاعاتی در حوزه های مختلف با همکاری ادارات شهرستان و مدیریت مجموعه فرمانداری تهیه شود و همچنین همه مسئولین باید پای کار و به صورت جهادی در صحنه باشند زیرا که ما باید برای سربلندی این نظام و همچنین توسعه شهرستان تمام تلاش خویش را انجام دهیم.

مهندس جعفری در انتها گفت: همدلی و وفاق رمز پیروزی و رسیدن به شکوفایی است و بحمدالله در شهرستان چهارباغ با رهبری عالمانه امام جمعه محترم همراهی و اتحاد خوبی شکل گرفته و با تلاش مجموعه فرمانداری و همه دستگاه های اداری، خدماتی، انتظامی و امدادی آینده خوبی مورد انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *