• برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
5
مطالبه رسانه ها:

لزوم نقد منصفانه عملکرد شهرداری هشتگرد

  • کد خبر : 6114
  • 27 شهریور 1401 - 11:19
لزوم نقد منصفانه عملکرد شهرداری هشتگرد
مهشیدنصیری_شکی وجود ندارد که نظارت مردمی گسترده بر عملکرد مدیران می تواند تغییرات شگرفی در نحوه مدیریت آنان ایجاد کند. اگر مدیر در این کشور احساس کند که عملکردش به صورت مداوم زیر نگاه های تیزبین و دقیق مردم و متخصصین قرار دارد، قطعا در تصمیم گیری های خویش دقت بیشتری خواهد داشت.

از طرفی نظارت مردمی و در معرض دید و قضاوت بودن، انرژی مضاعفی به مدیران خواهد داد تا بهترین عملکرد خود را ارائه کنند و در پیش چشم مردم سربلند ظاهر گردند.
نظارت گسترده مردمی باعث لو رفتن مدیران شعار محور و در عین حال بدون عملکرد واقعی خواهد شد و اعضای شورا را مجبور خواهد نمود که بعد از راه یابی به شورای شهر، در جهت پیاده سازی و اجرای عملی شعارهای خویش تلاش نمایند. زیرا می دانند که زیر نظر هستند.
بخش روابط عمومی درشهرداریها،رابط بین مردم ومسئولین، اصولا توسط رسانه ها هستند،اما درشهرداری هشتگرد به علت عدم مدیریت صحیح شهردار، بخش روابط عمومی بصورت گزینشی از رسانه های ایده آل خودش حمایت می کند و این موضوع باعث شده بخش بزرگی ازرسانه های البرز بعلت بدرفتاری های این بخش وتوهین به شعوراصحاب رسانه وبی عدالتی دراین زمینه ازعملکرد این شهرداری و انعکاس انتقادات آن کناربکشند ویادرصورت انتقادمورد شکایت قضایی ازسوی این شهرداری قراربگیرند.
دراین خصوص ،باوجود پیگیری و اطلاع رسانی خبرنگاران در جلسات حضوری به اعضاء شورای شهر هشتگرد واداره ارشاد ساوجبلاغ تغییری دراین عملکرد مشاهده نشد،لذا لزوم ورود بازرسی استانداری و وزارت کشور به عملکرد این شهرداری کاملا محسوس است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6114