• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ:

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهر هشتگرد

  • کد خبر : 6033
  • 23 شهریور 1401 - 6:46
اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهر هشتگرد
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهر هشتگرد این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 6 معتاد متجاهراز سطح پارک های این شهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ “علی سلیمانی” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستای ایجاد افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با بكارگيري حداکثري از نيروهاي انتظامي ساوجبلاغ در سطح شهر ” هشتگرد ” این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه ها، پارک ها و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز که نتيجه و خروجی آن، ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده ها می باشد است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفين است که خوشبختانه با تلاش و جان فشانی تمامی نیروهای تحت امر، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا می باشد.
وی با اشاره به حضور قدرتمند فرماندهی انتظامي در برخورد با جرائم خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، 7 نفر مزاحمین خیابانی در تفرجگاه ها و پارک ها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی، 3 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد 6 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تجویل مراکز بازپروری شدند.
این مسئول انتظامی با تاکید بر استمرار طرح ارتقاء احساس امنیت با جديت و همت مضاعف پليس و بهره گيري حداكثري از امكانات در طول سال، یادآور شد: در این طرح، و در بازدید از ضایعاتی ها تعداد 4 نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تعدادی لوازم سرقتی از قبیل لوازم خانگی، صنعتی و خودرویی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه پليس از هر لحاظ آمادگي مقابله با هرگونه هنجارشکني احتمالي را دارد و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد از شهروندان خواست در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اعلام نمایند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس، مراتب را با سامانه 197 در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6033