بهره برداری از 49 پروژه عمرانی پروژه عمرانی،خدماتی، فرهنگی به مناسبت هفته دولت

وی با اشاره به عقب ماندگی های حوزه آموزشی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: همچنین در حوزه آموزش و پرورش ۸ واحد مدرسه تحویل مردم فهمیم این شهرستان می شود که چهار مدرسه متعلق به شهر مهستان بوده و دانش آموزان از اول مهر با حضور دراین مدارس و ثبت نام فعالیت آموزشی و تحصیلی خود را آغاز می کنند.
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام به منظور خدمات دهی سریعتر و بهتر به مردم است گفت: با توجه به این مهم تلاش شده پروژه های جدید در اولویت دوم قرار گیرد.
وی تاکید کرد: امروز ضریب رضایت مندی مردم از حاکمیت را با کار ، تلاش و جدّیت به حداکثر رساند و نقشه دشمن را خنثی و عشق به رهبری و نظام را در دل مردم نهادینه کنیم.
دکتر البرزی بیان داشت: برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان، در تحقق فرامین مقام عظمای ولایت تلاش کرده و فرصت خدمت را غنیمت بشماریم.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: با اقداماتی جهادی درجهت جلب رضایت هرچه بیشتر مردم پیش رویم و در جبران کمبودها و نقایص بجای مانده از سالهای قبل، از جمله در حوزه منابع آبی و بهداشتی برنامه های ویژه ای را خواهیم داشت.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: با افزایش و به کارگیری ظرفیت های موجود در ادارات می‌توانیم کارهای خوبی برای شهرستان انجام دهیم و باید به سمتی برویم که هر کاری را اراده کردیم ، انجام بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا