• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
چهارباغ:

ساخت مدرسه شهرک ابریشم چهارباغ در دستور کار قرار گیرد

  • کد خبر : 5787
  • 09 شهریور 1401 - 7:33
ساخت مدرسه شهرک ابریشم چهارباغ در دستور کار قرار گیرد
فرماندار چهارباغ گفت: برای دهه فجر باید پیش بینی لازم شود تا چند پروژه مطلوب و مناسب در سطح شهر اجرا و افتتاح شود و پروزه هایی همچون خانه کشتی، ساخت مدرسه شهرک ابریشم، ترمیم و اصلاح معابر، ساخت کلانتری و ... در دستور کار قرار گیرد.

داوود جعفری در دیدار اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری چهارباغ که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری چهارباغ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: رمز موفقیت در مدیریت شهری اتحاد، همدلی و وفاق بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری است و مدیریت شهری در چهارباغ باید در سطح استان نمونه باشد و بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه نماید.

این مسئول تاکید کرد: خدمت جهادی با تلاش شبانه روزی و حضور میدانی میسر است و برای عقب ماندگی های شهری و جبران آن در چهارباغ نیاز به برنامه ریزی مدون و آینده نگر و همچنین جذب سرمایه گذاران متعدد است و مجموعه دستگاه های دولتی و در راس آن فرمانداری نیز در همراه مدیریت شهری خواهد بود.

فرماندار چهارباغ خاطرنشان کرد: برای دهه فجر باید پیش بینی لازم شود تا چند پروژه مطلوب و مناسب در سطح شهر اجرا و افتتاح شود و پروزه هایی همچون خانه کشتی، ساخت مدرسه شهرک ابریشم، ترمیم و اصلاح معابر، ساخت کلانتری و … در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: هدف گذاری و پیش بینی برنامه‌های مدون و به روز رسانی طرح جامع شهری، پیگیری طرح موضعی و تهیه سند چشم انداز شهر از جمله اقدامات‌ زیرساختی در حوزه برنامه ریزی مدیریت شهری است.

جعفری با تاکید بر افزایش سرانه های خدماتی در شهر، افزود: اقداماتی برای ساماندهی کاربری اراضی شهری و توجه ویژه به مبلمان و منظر شهری و همچنین نگاه ویژه به فصای سبز و احیا و آبیاری درختان و همچنین تامین روشنایی معابر و پارک های شهری موجب افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود و نیاز است که در این حوزه ها مدیریت شهری پیش بینی و اقدام لازم را اتخاذ نماید.

فرماندار چهارباغ در پایان با تاکید مجدد بر اتحاد و انسجام بین اعضای شورا خواستار بررسی معیارهای تعهد، ، تخصص ، تجربه و… در انتخاب شهردار جدید شد و گفت: بر اساس تجربه و همچنین تخصص و تعهد می توان شهردار مناسبی برای شهر چهارباغ انتخاب کرد تا امور شهری در مسیر درست و در جهت رفاه حال مردم پیش رود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5787