• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
مشکین دشت:

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت با فرماندار شهرستان فردیس

  • کد خبر : 5780
  • 09 شهریور 1401 - 7:14
دیدار  شهردار و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت با فرماندار شهرستان فردیس
مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت ، رئیس و اعضای شورای اسلامی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان فردیس با وی دیدار کردند و هفته دولت را تبریک گفتند.

️شهردار و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت ، ضمن گفتگو و بیان برخی از مسائل و مشکلات مشکین دشت ، فرا رسیدن هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس تبریک گفتند و برای ایشان ، معاونین و همکارانشان در مجموعه فرمانداری شهرستان فردیس آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.
بنابر این گزارش ، مهندس کاشفی فرماندار شهرستان فردیس در این دیدار ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر تنها وظیفه مسئولان را در شرایط امروز کشور تلاش و خدمت بیشتر و حرکت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی ، سلامت و افزایش تولید و اشتغال در جامعه دانستند و اظهار امیدواری کردند تا با وحدت و همکاری مسئولان و مردم بتوانیم با سربلندی از شرایط کنونی عبور کنیم.
مهندس کاشفی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در توسعه خدمات به شهروندان افزود : تعامل شهرداری و اعضای شورای شهر با مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی می توانند در پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه ای شهر موثر باشد.
در پایان این دیدار نیز شهردار و اعضا شورای اسلامی با مهندس امامقلی وند نمایند عالی دولت در بخش مشکین دشت دیدار و گفتگو نمودند و ضمن تبریک هفته دولت از زحمات بخشدار مشکین دشت تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5780